כל מי שמקבל ידיעונים יודע שהידיעונים* מוצגים מסיבות של אבטחה ללא התמונות. חשוב לקחת בחשבון אפשרות זאת ולתת אפשרות למקבל לראות את הידיעון באופן מקוון ללא צורך להסכים להורדת התמונות.
ראשית צריך להבין מדוע תוכנות דואר ושירותי דואר מקוונים עושים זאת.
ההודעה כתובה ב-HTML או XML, אותה שפה שכתובים בה דפי אינטרנט התמונות אינן נמצאות בהודעה כמו במסמך WORD אן PDF הן נמצאות באתר השולח ועם פתיחת ההודעה הן נלקחות משם (לרוב כל הידיעון נמצא על אתר השולח ו"נשאב" משם להודעה).
עצם הלקיחה של התמונות מהאתר יכולה להוות לשולח אישור שההודעה התקבלה. במקרה של פתיחה בטעות של דואר זבל השולח קיבל אישור שהכתובת היא פעילה.
הפתרון הוא פשוט למדי לצרף טקסט להודעה לדוגמה:
הקישור הראשון מעביר את המקבל לידיעון עצמו שנמצא על אתר השולח.
הקישור השני מסביר לו שאם הוא יוסיף את השולח לאנשי קשר אזי גדל הסיכוי שתוכנת הדואר או שירות הדואר יזהו את הדיוור כהודעה מידיד ולא יחסמו את התוכן.
באשר למיתוג הניוזלטר - ידיעון, בקיבוץ אורטל עלון ההודעות הידיעות הפנימיות מכונה "מידף", כל חברה יכולה לבחור לעצמה שם לידיעון הפנימי המבוסס על שם החברה, מוצר מוביל, חומרגלם מוביל או מונח מקצועי הידוע לכל עובדי החברה ,או כמו בקיבוץ אורטל צירוף המזכיר את התפקוד של הידיעון או את עברו, לדוגמה אופן הפרסום: דף, לוח מודעות בתיבות וכו'.
* לניוזלטר משמשות בעברית מספר מילים ידיעון (המונח המקובל על מיקרוסופט), מידעון או אף אגרת מידע (המונח המקובל על האקדמיה ללשון העברית)
ראשית צריך להבין מדוע תוכנות דואר ושירותי דואר מקוונים עושים זאת.
ההודעה כתובה ב-HTML או XML, אותה שפה שכתובים בה דפי אינטרנט התמונות אינן נמצאות בהודעה כמו במסמך WORD אן PDF הן נמצאות באתר השולח ועם פתיחת ההודעה הן נלקחות משם (לרוב כל הידיעון נמצא על אתר השולח ו"נשאב" משם להודעה).
עצם הלקיחה של התמונות מהאתר יכולה להוות לשולח אישור שההודעה התקבלה. במקרה של פתיחה בטעות של דואר זבל השולח קיבל אישור שהכתובת היא פעילה.
הפתרון הוא פשוט למדי לצרף טקסט להודעה לדוגמה:
אם אינך רואה הודעה זו אנא לחץ/י כאן
בכדי להבטיח את קבלת הדיוור לתיבת הדואר הנכנס וקבלתו כאשר כל התמונות פתוחות, אנא הוסף את הכתובתname@domain.co.il לרשימת אנשי הקשר שלך.
הקישור הראשון מעביר את המקבל לידיעון עצמו שנמצא על אתר השולח.
הקישור השני מסביר לו שאם הוא יוסיף את השולח לאנשי קשר אזי גדל הסיכוי שתוכנת הדואר או שירות הדואר יזהו את הדיוור כהודעה מידיד ולא יחסמו את התוכן.
באשר למיתוג הניוזלטר - ידיעון, בקיבוץ אורטל עלון ההודעות הידיעות הפנימיות מכונה "מידף", כל חברה יכולה לבחור לעצמה שם לידיעון הפנימי המבוסס על שם החברה, מוצר מוביל, חומרגלם מוביל או מונח מקצועי הידוע לכל עובדי החברה ,או כמו בקיבוץ אורטל צירוף המזכיר את התפקוד של הידיעון או את עברו, לדוגמה אופן הפרסום: דף, לוח מודעות בתיבות וכו'.
* לניוזלטר משמשות בעברית מספר מילים ידיעון (המונח המקובל על מיקרוסופט), מידעון או אף אגרת מידע (המונח המקובל על האקדמיה ללשון העברית)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה